Geçtiğimiz günlerde dünya devi WhatsApp’ın çözüm sağlayıcısı olan Türkiye’nin diyalog bazlı yapay zekada lider şirketi CBOT, WhatsApp Business API hizmetini Türkiye’nin lider müşteri iletişim platformu Connexease işbirliğiyle sunacak. Tüm dünya ve Türkiye’de 200’ü aşkın şirkete müşteri hizmetleri, müşteri ilişkileri ve pazarlama departmanları için ideal, çok kanallı bir mesajlaşma platformu sunan Connexease bu stratejik anlaşma sonrasında müşterilerinin WhatsApp Business API aktivasyonunu CBOT ile dakikalar içinde gerçekleştirecek ve WhatsApp üzerinde chatbot kullanmak isteyen müşterilerine bu imkanı sunacak. Müşteri hizmetleri alanının dönüşümüne öncülük eden iki güçlü teknoloji şirketinin stratejik işbirliği tüm sektörlerde ölçeği fark etmeksizin tüm kurumlar için yeni bir dönemin kapısını aralıyor.
“CBOT chatbotları Instagram ve Facebook mesaj kutularına daha hızlı bir şekilde eklenebilecek”
WhatsApp Business API hizmetinin yaygınlaşması için; dünya ve Türkiye’de 200’ü aşkın şirkete ihtiyacı olan iletişim kanallarını tek platformda sunan Connexease ile stratejik işbirliğine gittiklerini ifade eden CBOT Kurucu ve CEO’su Mete Aktaş: “CBOT olarak kullanıma hazır sanal asistanlarımız, IVR üzerinde yer alan sesli asistanlarımız, mesajların yönetimini kolaylaştıran canlı destek çözümlerimiz ve şimdi WhatsApp’ın gücüyle şirketlerin müşteri deneyim süreçlerini uçtan uca yönetmelerine destek sağlıyoruz. Bu desteklerimizin daha fazla şirket tarafından kullanılması içinse hali hazırda şirketlerin müşteri hizmetleri, müşteri ilişkileri ve pazarlama departmanları için ideal, çok kanallı bir mesajlaşma platformu sunan Connexease ile stratejik bir işbirliğine imza atıyoruz. Sadece Connexease müşterilerinin WhatsApp Business API Aktivasyon sürecini hızlandırmakla kalmayacağız aynı zamanda CBOT’un yetkinliği ispatlanmış chatbot ve sanal asistanlarını da Connexease müşterilerinin kullanımına sunup WhatsApp üzerinde bambaşka deneyimler elde etmelerini sağlayacağız. Bu işbirliğinin bizim için bir başka önemi de CBOT Platformu ve Connexease arasındaki entegrasyon ile artık CBOT’un tüm chatbotlarının Instagram, Facebook, Telegram gibi sosyal medya kanallarının mesaj kutularına daha hızlı bir şekilde eklenebilecek olması, bu sayede zaten şirketler için müşteri hizmetlerinde öncelikli kanallar arasına giren sosyal medya araçlarının şirketlere daha fazla fayda sunmasını sağlayacağız. Chatbotlarımızın gelişmiş yapay zekaları sayesinde kişiselleştirme özelliklerinin rakiplerine göre yüksek olması hem müşteri deneyimini güçlendirecek hem satışa destek olacak hem de satış sonrası deneyimi güçlendirecek.” diyor.
“WhatsApp Busiess API aktivasyonunda Türkiye’de yerleşik, aynı dili konuşabildiğimiz bir hizmet sağlayıcısının avantajını kullanacağız”
CBOT’la imza attıkları stratejik işbirliğine ilişkin değerlendirmelerde bulunan Connexease Kurucu Ortağı Barış Yaşa: “Connexease olarak müşteri hizmetleri alanında artan iletişim kanalı ihtiyacını karşılayan çözümler sunmak, yenilikleri takip etmek, müşterimizin ihtiyaç duyduğu her anda yanında olmak bizim için çok önemli. Çalıştığımız işletmelere WhatsApp Busiess API aktivasyonunu yapmamız zaman alabiliyordu ve bu alanda her zaman Türkiye’de yerleşik, aynı dili konuşabildiğimiz bir hizmet sağlayıcısının gerekliliği ortadaydı. CBOT’un yapay zeka alanındaki çalışmalarını, chatbot ve sanal asistan konusundaki başarılarını her zaman takip ediyorduk. Son olarak WhatsApp ile gerçekleştirilen işbirliği bizi çok heyecanlandırdı. Ve neticede CBOT ‘la stratejik bir işbirliğine imza attık. Müşteri hizmetleri alanının doğasına hakim, müşteri deneyimlerinin, beklentilerinin ve taleplerinin ne yöne kayacağını yakından takip edip yatırımlarını yıllar öncesinden yapan iki başarılı teknoloji şirketi olarak alanın dönüşümüne öncülük edeceğiz. Müşterilerimizin WhatsApp aktivasyonlarını artık CBOT’la günler değil dakikalar içinde tamamlayıp onlara CBOT sayesinde başarılı chatbot ve sanal asistan deneyimleri sunacağız” şeklinde konuştu.