Türkiye Oyun Geliştiricileri Derneği (TOGED) 26 -27 Mayıs’ta düzenleyeceği iki ayrı atölye ile oyun geliştiricilere deneyim kazandırmayı amaçlıyor

Türkiye Oyun Geliştiricileri Derneği (TOGED) tarafından organize edilen ve ODTÜ Teknokent Yönetim A.Ş (ODTÜ Teknokent), Orta Doğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) ve Ankara Kalkınma Ajansı işbirliği ile gerçekleştirilecek olan Gelişmiş Oyun Prototipleme Teknikleri ile Yayıncılık ve Yatırımcı İlişkileri uygulamalı atölye çalışmaları 26-27 Mayıs’ta düzenleniyor. Çevrimiçi gerçekleştirilecek olan atölye ile başta bağımsız geliştiriciler ile faaliyetlerinin kapsamını büyütmek isteyen orta ölçekli stüdyolara hem hızlı bir şekilde prototip çıkarma hem de olası yatırımcılar ve yayıncılarla ilişki kurma deneyiminin kazandırılması hedefleniyor.

Gelişmiş Prototipleme Teknikleri Atölyesi

İki güne yayılan atölye çalışmasının ilk günü en hızlı biçimde bir ürün prototipinin nasıl hazırlanacağı konusuna odaklanacak. Oyun sektöründeki tüm grup ve kişilerin katılımına açık ve tamamen ücretsiz olan atölye çalışması oyun sektöründe başarılı işlere imza atmış stüdyolardan deneyimli isimler tarafından verilecek.

Atölye kapsamında prototipe dayalı oyun geliştirme sürecindeki iş akışları, fikir ve trend takibi için gerekli araçlar, prototipten MVP’ye geçiş süreci gibi konular ele alınacak.

Katılımcılar atölyeyi TOGED Discord sunucusu yanında, TOGED YouTube ve TOGED Facebook sayfalarından takip edebilecek, sorularını ise Discord aracılığıyla iletebilecekler.

Yayıncılık ve Yatırımcı İlişkileri Atölyesi

27 Mayıs günü yapılacak ikinci atölyede ise geliştiricilerin ürünlerini yayıncılara ve yatırımcılara nasıl en iyi biçimde anlatabilecekleri ele alınacak. Geliştirici – Yatırımcı/Yayıncı ilişkilerini her iki taraftan değerlendirecek atölye ile katılımcılara şirketleri, projeleri ve ürünlerini yatırımcı ve yayıncılara etkili biçimde nasıl sunabileceklerine dair deneyim kazandırılması amaçlanıyor. Bu bağlamda atölye sonunda katılımcıların mentorlara çalışmaları veya ürünleri hakkında sunum yapmaları beklenecek.

Hazırlık aşamasında grupların kendilerine özel Discord odalarında bir araya gelerek sunumları üzerinde çalışma ve bu süreçte mentorlara danışma fırsatları da olacak.

Atölyelere katılmak için https://forms.gle/G7YLdrjYmJGjNHsU8 adresindeki formu doldurarak kayıt olabilirsiniz. Atölye çalışması hakkında ayrıntılı bilgi edinmek ve oturumlarla ilgili detaylı bilgi için https://www.toged.org/ adresini ziyaret edin.

Program:

26 Mayıs Çarşamba – Gelişmiş Prototipleme Teknikleri Atölyesi

Mentor / Konuşmacılar:

Oğuz Konya – Game Client Engineer / DIGIT Game Studios

Doğacan Tuğrul – Game Designer & Product Manager / Panteon

  • 11:00 – 11:15 / Açılış Konuşması
  • 11:15 – 11:45 /  Oyun Üretiminde Prototipin Yeri
  • 11:45 – 12:00 / Soru Cevap
  • 12:00 – 12:30 / Gelişmiş prototipleme Teknikleri
  • 12:30 – 12:45 / Soru Cevap
  • 12:45 – 13:00 / Uygulama aşaması ile ilgili bilgilendirmeler
  • 13:00 – 16:00 / Prototip Uygulaması
  • 16:00 – 18:00 / Çalışmaların sunulması

27 Mayıs Perşembe – Yayıncılık ve Yatırımcı İlişkileri Atölyesi

Mentor / Konuşmacılar:

İsmet Gökşen – Managing Partner / Ludus Venture Studio

Emre Taş – Co-Founder & CEO / Alictus

Ganbayar Bayaraa – Customer Success Manager / Tenjin 

  • 11:00 – 11:15 / Açılış Konuşması
  • 11:15 – 11:45 /  Yatırımcı Gözünden Stüdyo İlişkileri
  • 11:45 – 12:00 / Soru Cevap
  • 12:00 – 12:30 / Stüdyo Gözünden Yayıncılık
  • 12:30 – 12:45 / Soru Cevap
  • 12:45 – 13:15 / Self-publishing: UA & Monetization Tools and Tactics
  • 13:15 – 13:25 / Soru Cevap
  • 13:25 – 13:30 / Uygulama aşaması ile ilgili bilgilendirmeler
  • 13:30 – 15:00 / Pitching Uygulaması
  • 15:00 – 18:00 / Çalışmaların sunulması

Write A Comment