MechSoft’un ana merkezi Amerika’da, Ar-Ge birimleri ise Türkiye’de bulunan ve yatırımcısı olduğu CloudOffix, yurtdışında olduğu kadar Türkiye’deki iş birlikleriyle de adından söz ettirmeye devam ediyor. Son olarak Balıkesir Yem Fabrikası’ndaki dijital dönüşüm yolculuğuna rehberlik eden CloudOffix, uçtan uca çözümleriyle mükemmel müşteri deneyimini önceliklendiriyor. 

CRM ve Müşteri Deneyiminde “Hepsi Bir Arada İş Çözümü” platformu CloudOffix entegre ve uçtan uca çözümleriyleBalyem’in dijital dönüşüm çalışmalarına ivme kazandırdı. Balyem’deki İnsan Kaynakları, Satınalma, İş Sağlığı ve İdari işler operasyonlarının tek bir merkezde yönetilmesini sağlayan CloudOffix, böylece firmadaki toplam deneyim ve verimliliğin artırılması konusunda öncü oldu. 

Dijital dönüşüm sürecinin tamamlanmasına yönelik Balıkesir Yem Fabrikası’nda yapılan törene Balyem ve CloudOffix yöneticileri katıldı. MechSoft Satıştan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Serkan Kâmil Aktaş törende gerçekleştirdiği konuşmada; “CloudOffix platformuyla, Balyem’deki dijital dönüşüm süreçlerini başarıyla tamamladığımız ve bu önemli sürecin bir parçası olduğumuz için mutluluk duyuyoruz.” diye belirtti. Aktaş; “Platformumuzda tüm modüllerin birbirleriyle entegre çalıştığı, uçtan uca çözümler üretebilen ve müşteri deneyimini dijitalleştiren bir sistemi iş ortaklarımıza sunuyoruz. Sunduğumuz bu çözümle; iş ortaklarımıza daha hızlı, daha verimli ve daha rekabetçi olabilme avantajı sağlıyoruz.” diye vurguladı. 

Balyem Muhasebe Şefi Tuğba Eyüpoğlu ise katılımcılara dijitalleşme sürecinin mihenk taşlarını anlattı. Eyüpoğlu konuşmasında; “CloudOffix yöneticilerinden aldığımız 9 eğitim toplantısı sonrasında 4 ayda 22 projeyi canlıya aldık.” diye belirti. Eyüpoğlu, projede emeği geçen herkese teşekkür ederek bu başarıdan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. 

Yöneticilerin konuşmalarının ardından pasta kesimiyle tören sona erdi.  

Write A Comment