Yeni adıyla FUJIFILM Healthcare Europe ve FUJIFILM Europe’un medikal alandaki mevcut Avrupa işletmesi çevrim içi bir Avrupa etkinliğinde, CT (Bilgisayarlı Tomografi), MRI (Manyetik Rezonans Görüntüleme), Röntgen (X-ray), AI (Yapay Zekâ), PACS (Görüntü Arşivleme ve İletişim Sistemleri), endoskopi ve ultrason sistemleri dahil eksiksiz ve entegre bir tanıya yönelik ürün ve hizmet portföyünü sundu. Fujifilm’in, Hitachi’nin Tanısal Görüntüleme alanındaki işletmesini 31 Mart 2021’de 179 milyar yen (1,3 milyar €) karşılığında satın alarak devralmasının ardından yapılan lansman, yeni adıyla FUJIFILM Healthcare Europe’un lansmanıyla birlikte gerçekleşti.

Tıp camiasından önemli kanaat önderlerinden, müşterilerden ve medya mensuplarından oluşan bir izleyici kitlesine her zamankinden daha da kapsamlı bir portföy sunan FUJIFILM Healthcare Europe ile Fujifilm’in sinerjisi, sağlık sektöründe pazar liderliğine aday olan çok uluslu Japon şirketi Fujifilm’in Avrupa’daki büyüme stratejisi için büyük öneme sahip. İki kuruluşun ürün yelpazesinin birleşmesiyle, Fujifilm’in geniş kapsamlı klinik ihtiyaçlara hitap eden kapsamlı çözümler sunmaya yönelik genel kapasitesi artmış oluyor.

Güçlenen bu yeni arz kapasitesi ile Fujifilm, grubun büyüme sağlayan önde gelen itici güçlerinden biri olarak, tanıya yönelik çözümlere ilişkin iş kolunu küresel çapta önemli ölçüde genişletmeyi planlıyor ve Mart 2020’de sona eren mali yıla kıyasla %50’den fazla bir büyüme ile, önümüzdeki üç yıl içinde 860 milyar yen (6,6 milyar €) tutarında ciro elde etmeyi hedefliyor.

Gerçekleşen çevrimiçi etkinlikte, Avrupa tıp camiasına kapsamlı bir sağlık hizmetleri portföyü sunuldu. FUJIFILM Healthcare Europe’un CT, MRI ve ultrason alanındaki uzmanlığının Fujifilm işletmesinin röntgen, endoskopi, kadın sağlığı, AI, PACS ve IVD (in vitro tanı cihazları) alanındaki temel yetkinlikleriyle bir araya gelmesi sayesinde, şirket, önleyici tıbba ve tanısal çözümlere ilişkin çeşitli alanlardaki hizmetlerini ve ürünlerini en üst düzeye çıkararak bunların Avrupa’daki hastaların kullanımına sunulabilmesini sağlıyor.

Kapsamı genişletilen portföyün bu yeni gücü ortaya koyan başlıca özellikleri arasında aşağıdakiler bulunuyor:

1) FUJIFILM Healthcare Europe’un yüksek görüntüleme kalitesi ve sağlam CT’si, Fujifilm’in AI teknoloji platformu REiLI ve post-proses sürecini destekleyen SYNAPSE 3D ile bir araya gelerek, radyoloji bölümlerine düşük dozlu bir çözüm sunuyor ve görüntülemeden tanıya tam kapsamlı destek sağlıyor.

2) Öncekinden daha da çeşitli hastane bölümlerine arz imkanı sağlayan genişlemiş bir Fujifilm portföyüne sahip olmuş oluyor. Örneğin, FUJIFILM Healthcare Europe’un ultrason teknolojisinin cerrahideki klinik uygulaması, Fujifilm’in cerrahi endoskop ve SYNAPSE 3D gibi yeni ürünleri için bir platform sağlıyor.

3) Fujifilm’in medikal ürünlerden oluşan eksiksiz portföyü genelinde kapsamı genişletilmiş uygulama ve teknik destek ve hizmet de bu özellikler arasında yer alıyor.

Fujifilm’in genişleyen portföyüyle ilgili FUJIFILM Europe Başkanı ve Yönetim Müdürü Toshi Lida şu açıklamalarda bulundu:“Fujifilm ve gelecekteki gelişimi için önemli olan bu dönüm noktasına ulaşmak amacıyla çok çalıştık. Bugün birlikte daha güçlüyüz ve hedefimiz bu yeni kapsamlı ve eksiksiz portföy sinerjisini en üst düzeye çıkarmak. Amacımız, önleyici tıp ve tanı alanında pazar liderliğine yerleşmek ve Avrupa’nın Sağlık Hizmetleri camiasının bir numaralı kapsamlı iş ortağı olmak” 

FUJIFILM Europe Kıdemli Başkan Yardımcısı Masaharu Fukumoto ise gelişmelerle ilgili şunlar söylüyor:

“Bu önemli iktisap sayesinde sektörün önde gelen iki şirketinin güçlü yönlerini ve becerilerini birleştirdik ve bugün artık kapsamlı ve son teknoloji çözümlerden oluşan bir paket sunuyoruz. Fujifilm artık Avrupa genelindeki sağlık hizmeti sağlayıcılarına daha kapsamlı bir portföy sunan bir şirket. Yeni mükemmeliyet değerleri yaratmayı amaçladığımız bu heyecan verici yeni ekipte Yapay Zeka, Sağlık Hizmetlerine yönelik IT, CT, MRI, ultrason ve daha birçok alanda bizi yeni kilometre taşları bekliyor.” 

FUJIFILM Healthcare Europe Başkanı ve COO’su Jean-Luc Budillon ise, “Fujifilm’e, onlarca yıllık pazar deneyiminin yanı sıra güçlü ve kapsamlı bir ürün portföyü getiriyoruz. İki kuruluş birbirini mükemmel şekilde tamamlıyor. Gelecekte, yeni mücadeleleri ve büyük maceraları kucaklamaya hazır olan yeni bir birleşik ekiple verebileceğimiz hizmet ve destek için heyecanlıyım. Birlikte daha güçlüyüz.” diyor.

Write A Comment