Türkiye’deki KOBİ’lerin yüzde 63’ü online araçları, müşterilerle iletişim kurmak amacıyla kullanıyor. İnterneti ürün veya hizmet satışı için kullanan KOBİ’lerin oranı yüzde 56 iken, bilgi edinmek amacıyla kullananlarınki yüzde 58.

E-ticaret altyapı sağlayıcılarından IdeaSoft, müşterilerinin rekabet içerisinde bulundukları pazarda olabilecek en üst seviyeye erişebilmelerini sağlamak için EG Bilişim Teknolojileri ile işbirliği yaptı. IdeaSoft müşterileri, bu çözüm ortaklığı sayesinde dijital pazarlama araçlarını iş süreçlerine dahil ederek yoğun rekabette öne çıktılar. Gerçekleşen iş birliği sayesinde 300 e-ticaret sitesi, Google reklam yönetimi, sosyal medya reklam yönetimi ve veri analizi hizmetlerinden faydalandı.


KOBİ’lerin yüzde 71’i “dijital” dedi

Türkiye’deki KOBİ’lerin yüzde 71’inin ürün veya hizmetlerini tanıtmak için dijital platformları kullandığına dikkat çeken EG Bilişim Teknolojileri CEO’su Gökhan Bülbül, “Dijital pazarlamanın ölçülebilir sonuçlarını doğru kullanan, buradan elde ettiği dönüşleri işlerine yansıtan işletmeler satış hacimlerini katlıyorlar. Özellikle Google Analytics gibi web analiz araçlarıyla müşterilerinin trafiğini analiz edip etkili kararlar alabiliyorlar. IdeaSoft ile gerçekleştirdiğimiz stratejik ortaklığımızla 300 e-ticaret sitesine dokunduk. Bu e-ticaret siteleri, müşterilerini daha iyi tanıyarak, dijital pazarlama bütçelerini etkin bir şekilde yönetebiliyor” dedi.

Dijital pazarlama müşteriye açılan büyük bir kapı

IdeaSoft Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü Seyhun Recep Özkara ise iş birliği ile ilgili; “Müşterilerimizin dijital pazarlamanın sunduğu imkanlardan en doğru şekilde faydalanmalarını amaçladık. Proje sayesinde e-ticaret yapan siteler, EG Bilişim Teknolojileri’nin deneyimli kadrosundan destek aldılar ve bu sayede de etkili bir dijital pazarlama stratejisi oluşturdular. Yeni normalde dijital pazarlamaya yatırım yapmak, milyonlarca müşteriye kapıları açmak ile eş anlamlı.” dedi.

Write A Comment