Uçtan uca hizmet veren, inovatif yaklaşımlarla müşteri deneyimi yönetimi, danışmanlığı ve bilgi teknolojileri hizmetleri sunan Tempo BPO, düzenlenen 5. CX AWARDS TURKEY’de “B2B Müşteri Deneyimi” kategorisinde ödül aldı.
Kurulduğu 2002 yılından bugüne çalışan ve müşteri sayısını her geçen yıl arttıran, inovatif yaklaşımlarla müşteri deneyimi yönetimi, danışmanlığı ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet sunan Tempo BPO, başarılarına bir yenisini daha ekledi. Tempo BPO, 5. CX AWARDS TURKEY’de “B2B Müşteri Deneyimi” kategorisinde ödüle layık görüldü.
44 marka, 71 projenin “En İyi Dijital Müşteri Deneyimi”, “Müşteri Deneyiminde En İyi Teknoloji Kullanımı, “Müşteri Deneyiminde Sürdürülebilirlik”, “B2B Müşteri Deneyimi”, “Minimum Teknoloji Maksimum Müşteri Deneyimi”, “Sıra Dışı Müşteri Deneyimi Projeleri” ve “Çalışan Deneyimi” olmak üzere yedi kategorinin yer aldığı ve 28 projenin ödüllendirildiği 5. CX AWARDS TURKEY’de “B2B Müşteri Deneyimi” kategorisinde Tempo BPO, hizmet verdiği markası akaryakıt sektörünün liderlerinden bp Türkiye ile “Üretken Proje Ödülü”nün sahibi oldu.
“’B2B Müşteri Deneyimi’ kategorisinde ödül almış olmaktan dolayı çok mutluyuz”
Tempo BPO İş Geliştirme ve Pazarlama Direktörü Işık Tazeler, aldıkları ödül için çok mutlu olduklarını belirterek şunları söyledi:
“Tempo BPO olarak amacımız müşterilerimizin mutlu olmalarını ve bizden aldıkları hizmetlerle hedeflerine katkı sağlamak. Bu doğrultuda 20 yıllık tecrübemizi de arkamıza alarak, hayata geçirdiğimiz CX Studio ile servislerimize yenilerini eklemeye ve geliştirmeye devam ediyoruz. CX Studio danışmanlık servisimiz ile markanın vizyonunu ve stratejisini ön planda tutarak, markaya müşterileri için özel bir deneyim tasarlarken, deneyimi yaşayacak kitlenin beklentilerine uygun çalışmalar yürütüyoruz. Markalarımızdan biri olan BP Türkiye ile de çok güzel ve keyifli bir proje yürütmekteyiz. bp Türkiye için filo müşteri deneyimi yolculuğu tasarladık, hayata geçirdik ve başarılı sonuçlar üreterek büyütmeye devam ediyoruz. Bu projede akaryakıt sektöründeki bir ilki gerçekleştirerek dijital müşteri kazanımını da B2B segmentinde hayata geçirmiş olduk. Çalışmalarımızın dikkat çekmesinden ve 5. CX AWARDS TURKEY’de ‘B2B Müşteri Deneyimi’ kategorisinde ödül almış olmaktan dolayı çok mutluyuz. Bu başarıda emeği geçen çalışanlarımıza, iş birliğimizdeki yaklaşımı ve güveni için BP Türkiye’ye ve bize bu ödülü layık görenlere çok teşekkür ediyoruz.”