Geçtiğimiz yıl Singapur, Güney Afrika, Şili, Çek Cumhuriyeti ve Suudi Arabistan’da atılım yapan SmartMessage, yakın zamanda Kuzey Afrika ve İngiltere’ye açılmayı hedefliyor. SmartMessage CEO’su Oğuz Küçükbarak, global büyümeyle birlikte istihdamı da yıl sonuna kadar iki katına çıkartmayı hedeflediklerini belirtti.
Şirketlerin hedef kitleleriyle olan iletişimlerinde yüksek verimlilik sağlayan, çok kanallı pazarlama ve müşteri deneyimi platformu sunan SmartMessage, Türk mühendislik bakış açısıyla ve sunduğu teknolojilerle yurtdışı atılımlarına hızla devam ediyor. SmartMessage, global büyüme ve teknoloji ihracatı hedefiyle yurtdışında gerçekleşen çevrimiçi etkinliklere katılarak hem sektör tecrübelerini aktarıyor hem de SmartMessage’ı 5 farklı kıtada dünyaya tanıtıyor.
Toplamda 5 kıtada 9 ofise ve 100 çalışana sahip SmartMessage, Avrupa, Afrika, Ortadoğu, Latin Amerika ve Güney Doğu Asya gibi bölgelerde düzenlenen finans, bankacılık ve sigortacılık etkinliklerine katılım sağlayarak tecrübelerini aktarmaya devam ediyor. Digibank West Africa, Digibank South Africa, ; 12th Global Banking Forum & Expo, ; WFIS ASEAN, FINNOVEX Europe, ; Digibank MENAT, ; Digibank STACK, ; 3rd Africa Bank Summit 4.0 SADC, NXT CX SEA, 4th Africa Bank 4.0 Summit – East Africa, 5th Africa Bank 4.0 Summit – West Africa, FINNOVEX Middle East gibi önemli global etkinliklere katılan SmartMessage, farklı ülkelerden bankacılık, finans ve sigorta sektörlerindeki şirketlere çok kanallı pazarlama otomasyonuyla dijital pazarlama verimliliklerini nasıl artırdıklarını aktardı. Yenilikçi chatbot ve pazarlama otomasyonu gibi pazarlama teknolojilerini anlatarak pandemi sonrası ortaya çıkan müşteri profiline bütünleşik bir deneyimin nasıl sunulacağı konusunda ipuçları paylaştı.
Müşteri deneyimi geliştirmede mükemmellik ödülü
Avrupa’da finans ve bankacılık alanında her yıl düzenlenen ve saygın bir organizasyon olan FINNOVEX Europe etkinliği kapsamında bu yıl; “EXCELLENCE IN CUSTOMER EXPERIENCE ENHANCEMENT”-Müşteri Deneyimi Geliştirmede Mükemmellik Ödülü’nü de ülkemize kazandıran SmartMessage, yıl sonuna kadar dünya çapında 6 önemli etkinliğe de katılmaya hazırlanıyor. Bu etkinlikler arasında Latin Amerika’nın en önemli dijital etkinliklerinden AMERICA DIGITAL, Avrupa bankacılık sektörü etkinliklerinden “Open Banking & Retail Event” ve “Digital Banking Summit” geliyor. SmartMessage ayrıca Güneydoğu Asya’ya yönelik “NXT CX BFSI Summit – SEA” ve “Future Digial Banking Summit SEA” etkinliklerinin yanı sıra yine Latin Amerika bölgesine yönelik “Next Generation Marketing Leaders” etkinliğinde de boy gösterecek.
Yurtdışı atılımları devam edecek
Son zamanda katılım sağlanan global etkinliklerle yaklaşık 3 bin sektör profesyoneline ulaşıldığını belirtenSmartMessage’ın Global CSO’su Kerim Alain Bertrandşu sözleri ifade etti: “Geçtiğimiz dönemde yaptığımız Singapur, Güney Afrika, Şili, Çek Cumhuriyeti ve Suudi Arabistan atılımları ile büyümeye devam ediyoruz. Yakın zaman hedeflerimiz arasında Kuzey Afrika ve İngiltere yer alıyor. SmartMessage olarak girdiğimiz pazarlarda ve bu bölgelerde, Türkiye ve Ortadoğu’da başardığımız gibi bilinen ve tercih edilen bir marka olmayı hedefleyerek çalışmalarımıza tüm hızımızla devam ediyoruz. Gelecek dönemde de finans, bankacılık ve sigortacılık sektörleri başta olmak üzereglobal etkinliklerde yer alarak dünyaya Türk mühendislik gücünü, SmartMessage’ı anlatmayı ve farklı bölgelerden güçlü iş ortaklıkları kurmayı hedefliyoruz.”