Günümüzde şirketlerin sürdürülebilir ve stratejik büyüme planlarının olması, şirket kültürü ve yetenek yönetimi gibi konular globalleşme süreçlerinde büyük önem taşıyor. Yeni yetenek ve donanımlara sahip X ve Y kuşağını daha çok iş gücüne katan şirketler günümüzün dinamiğini yakalayabiliyor. Yazılım teknolojileri dünyasında özellikle pazarlama alanındaki uzmanlığıyla tüm dünyada sayısı 2 bini aşkın kuruma hizmet sunan Türk mühendislik şirketi SmartMessage, yetenek yönetimi kapsamında genç mühendisleri bünyesine katarak global büyümesini emin adımlarla sürdürüyor.
Şirketlerin hedef kitleleriyle olan iletişimlerinde yüksek verimlilik sağlayan, çok kanallı pazarlama ve müşteri deneyimi platformu sunan SmartMessage, Türk mühendislik bakış açısıyla ve sunduğu teknolojilerle yurtdışı atılımlarına hızla devam ediyor. SmartMessage, global büyümeyle birlikte yetenek yönetimi kapsamında gençleri bünyesine katarak gücünü arttırıyor.
Global açılım devam edecek
Toplamda 5 kıtada 9 ofise ve 100 çalışana sahip SmartMessage’ın CEO’su Oğuz Küçükbarak büyüme hedeflerine dairşu sözleri ifade etti: “Geçtiğimiz sene ve bu senenin ilk yarısında Singapur, Güney Afrika, Şili, Çek Cumhuriyeti ve Suudi Arabistan ile yer aldığımız kıta sayısını beşe çıkararak ABD ve BAE dışında yepyeni ülkelere de adım atmış olduk. Yakın zamanda da Kuzey Afrika ve İngiltere’de yer almak hedeflerimiz arasında yer alıyor. SmartMessage olarak girdiğimiz pazarlarda ve bu bölgelerde, Ortadoğu’da başardığımız gibi bilinen ve tercih edilen bir marka olmayı hedefliyoruz.”
Yıl sonuna kadar iki katı istihdam hedefi
Çalışanlarının %78’ini Y ve Z kuşağının oluşturduğunu belirten Küçükbarak, “SmartMessage olarak dinamik bir ekibiz. Kurumsal kültürümüz dahil birçok şeyi çalışanlarımızın kararlara katılımıyla ve önerilerini alarak tasarlıyoruz. Birlikte çalışma kültürümüz, iş yapış şeklimiz, firmamızın ideal kültürünü yaşatmak gibi tüm konularda çalışanların yorumlarına ve geri bildirimlerine yer vermeyi çok önemsiyoruz. Dolayısıyla özellikle kararlara katılımı çok önemseyen ve yaratıcı çözüm önerileri sunabilen, Y ve Z jenerasyonunun kendi gelişimini en üst seviyede destekleyebileceği ve ait hissedebileceği bir çalışma ortamına ve kültürüne sahibiz. Her seviyede çalışanlarımız hibrit modellerde eğitim ve gelişim fırsatları sunuyoruz. Uzaktan çalışma modeline hızlıca adapte olduk ve verimliliğimize katkı sağladığını gördük. Bu nedenle çalışanların istedikleri ofisimizde hibrit ya da uzaktan çalışmalarına imkan tanıyoruz. 2021 yılının sonuna kadar Mühendislik ekibi başta olmak üzere, Global Satış, Türkiye Satış, İnsan Kaynakları, Finans gibi tüm departmanlarımızda farklı deneyim seviyelerinde istihdamı 2 katına çıkartmayı hedefliyoruz. Hızlı ve sonuç odaklı genç yetenekleri bünyemize katarak SmartMessage ailemizi büyüteceğiz” sözlerini ifade etti.