Gelişen teknoloji ile birlikte yaşam tarzımız gibi dilimiz de gelişiyor. 2022 yılında bazı terimlerini bilmeden günlük yaşam hakkında konuşmak bile imkansız hale geldi. LG, tüketicilerin hayatlarını kolaylaştıran bu teknolojileri listeledi.
Her geçen gün gelişen teknoloji, günlük hayatımıza yeni alışkanlıklar, yeni bakış açıları ve yeni terimler sokmaya başladı. LG Electronics (LG), gündemi takip etmek ve teknoloji alanında konuşulanları yakalayabilmek için tüketicilerin bilmesi gereken teknolojileri sıraladı:
Sağlığın Üstünlüğü: Küresel salgın bize sağlık ve zindelikten daha önemli bir şey olmadığını gösterdi. McKinsey tarafından gerçekleştirilen bir ankette, katılımcıların yüzde 79’u sağlıklı yaşamın önemli olduğuna inandıklarını, yüzde 42’si ise bunu en önemli öncelik olarak gördüklerini söyledi. Tüketicilerin sağlığını ve konforunu her şeyin üzerinde tutan LG, hijyeni teşvik eden ve ev içindeki sağlığı iyileştiren teknolojiler ve cihazlar geliştirmeye devam ediyor. LG’nin bu bakış açısına örnek olarak CES 2022’de, daha temiz iç mekan havası için yeni LG PuriCare AeroTower ve bahçesiz bile taze, besleyici yeşillikler yetiştirmeyi sağlayan LG tiiun’un da aralarında bulunduğu sağlık ve beslenmeyi iyileştirmeyi amaçlayan ürünlerini tanıtması gösteriliyor.
Bağlantılı Yaşamın Yeni Şekli: Evde daha fazla zaman geçirilen bu dönemde, tüketiciler kişisel alanlarını kullanmada daha yaratıcı hale geliyorlar. Günümüzün ev merkezli yaşam tarzı için geliştirilen LG Objet TV ve LG StanbyME, günlük yaşamı daha keyifli hale getiren farklılaştırılmış tasarımlara sahip. LG’nin en yeni TV’leri her odada güzel görünüyor ve herhangi bir iç mekana sorunsuz bir şekilde uyum sağlıyor. Artık herkes bir sinema salonunu veya spor salonunu ziyaret etmek zorunda kalmadan bir filmle rahatlayabiliyor veya hızlı bir YouTube antrenmanına katılabiliyor.
Daha Gerçekçi Bir Metaverse: Meta (ötesi) ve evreni birleştiren bir kelime olan Metaverse, 2022 teknolojileri listesinin en popüler parçalarından biri. Birçok teknoloji yenilikçisinin teorileştirdiği Metaverse internetin geleceği olacak. Metaverse bir gün herkesin dijital avatarları aracılığıyla iş, seyahat veya eğlence için çevrimiçi bağlantı kurmasına izin verecek. Daha fazla tüketici bu yeni konsepti benimsedikçe, UltraGear Oyun Dizüstü Bilgisayarı, UltraFine Ekran ve UltraGear Oyun Hoparlörü gibi LG ürünleri, daldırma hissini artırarak kullanıcıların sanal evrende daha gerçekçi bir şekilde gezinmelerine yardımcı olacak.
Yeni Seyahat Deneyimleri: LG, CES 2022’de gelecekteki mobilite vizyonunu, ev ve araç arasındaki çizgiyi bulanıklaştıran konsept kabini OMNIPOD ile paylaştı. Gelişmiş modüler araç içi cihazlara, hareketli Meta Ortam Ekranına sahip uyarlanabilir iç ortama ve AI konsiyerj hizmetine sahip olan OMNIPOD, LG’nin mobilitenin geleceği için neler öngördüğünü gösteriyor.
Sürdürülebilir Gelecek: Tüketiciler şirketleri işlerini daha sorumlu bir şekilde yürütmeye zorladıkça, işletmelerin dünyamıza öncelik veren ürün ve hizmet sunma çabası artıyor. LG, tam da bunu yapan teknolojiler geliştirmek için Ar-Ge bilgi birikiminden yararlanıyor. LG’nin WashTower, InstaView™ Door-in-Door buzdolabı ve Therma™ V havadan suya ısı pompası gibi en yeni beyaz eşya ve iklimlendirme çözümleri, çevresel etkiyi azaltmak için minimum enerji israfı sağlıyor. Ayrıca, çevre göz önünde bulundurularak tasarlanan 2022 LG Soundbar serisi, tüm ürün yaşam döngüsü boyunca daha düşük bir karbon ayak izine sahip, yüzde 100 kağıt ambalaj ve dış kasası için geri dönüştürülmüş plastik reçine kullanılıyor. Ayrıca nispeten mütevazı güç tüketimi ile kullanım sırasında enerji tasarrufu sağlıyor.