Tam dijitalleşme için birlikte markalar, ürünlerini tüketici ile buluşturmanın farklı yollarını aramaya başladı. Tam dijitalleşmenin kazanımlarından biri de elbetteki kaynakların sürdürülebilirliği yönündeki çalışmalar oldu.
Bu arayışın bir sonucu olarak; interaktif vitrin, interaktif video wall, interaktif sunum masası ve interaktif katalog gibi bir çok interaktif uygulama geliştirildi. Marka imajını koruyarak dijital kanallarda tanıtımı kolaylaştıran bu uygulamaların, günümüzde tercih edilen reklam mecralarına rakip olduğunu söylemek mümkün.
Neden İnteraktif Ürünler
İnteraktif uygulamalar kullanılarak gerçekleştirilen sunumlar sayesinde hedef kitle, ürünlerinizi kolaylıkla görüntüleyebilir, paylaşabilir ve satın alabilir. Üstelik yeni nesil bir pazarlama yöntemi olarak değerlendirilen ve yoğun ilgi gören interaktif ürünler sayesinde yönlendirme sağlanan web sitenizin trafiğini arttırmak mümkün.
Dijital Gen’den Kurumsal Markalara Özel İnteraktif Katalog
Dijital Gen, yazılım ve teknoloji ürünlerine dair yürüttüğü çalışmalarla adını duyurmaya devam ediyor. 3D Led Teknolojisi Hologram ve Yapay Zeka ürünleriyle kısa sürede müşteri portföyünü genişlettiğini dile getiren Dijital Gen Kurucusu Sercan Kasım, “Markalara özel hazırladığımız yazılımlardan biri olan İnteraktif Katalog kullanıcılar tarafından büyük beğeni gördü. Markalar çalışmalarını interaktif hale getirerek iş süreçlerini daima geliştirmeye odaklanmalıdır” dedi.
Şirketler için tam dijitalleşmenin önemini vurgulayan Kasım, “Çalışma hayatım boyunca markaların dijital mecralardaki temsillerini en iyi şekilde yönlendirmeleri adına çalışmalarda bulundum. Sürdürülebilirliği konusunda şüphe uyandırmayan, 7/24 temsil imkanı bulunan ve görsel olarak fark yaratma imkanı sunan İnteraktif Katalog bunlardan bir tanesi” diyerek ekledi.