BT sektöründe uzun yıllara varan tecrübesi ile müşterilerine uçtan uca teknoloji ve SAP çözümleri sunan Felece, hem B2B hem de B2C işletmelerin çok hızlı bir şekilde pazaryerlerini kurmaları için altyapı sağlayan Mirakl’ın iş ortağı oldu. 40 ülkede faaliyet gösteren Mirakl’ın Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (EMEA) bölgesindeki iş ortakları arasında yerini alan Felece, kendi pazaryeri platformlarını oluşturmak isteyen şirketlere teknoloji uzmanlığı ve danışmanlık hizmeti sunmaya başladı.
Günümüzün dijitalleşen dünyasında işletmeler kendi kurumsal pazaryerlerini oluşturarak satış kanallarını genişletmeye ve kârlı bir şekilde büyümeye devam ediyor. 2020’de çevrimiçi pazaryerleri tüm çevrimiçi satışların %62’sini oluştururken, dünya genelinde toplam 2,67 trilyon ABD dolarlık hacme ulaştı. Kurumsal pazaryerlerinin büyüme oranı ise e-ticaret sektörünün toplam büyüme oranından iki kat fazla oldu. Türkiye’de de e-ticaret hacmi 2019 yılına göre yüzde 66 artış göstererek 226 milyar 200 milyon liraya yükseldi. Toplam e-ticaret içindeki perakende ticaretin payı ise yüzde 64’e ulaştı.
Teknoloji şirketi Felece, Türkiye’de B2B ve B2C hizmet veren şirketlerin dünyaya açılarak işlerini büyütmeleri hedefiyle Mirakl ile iş birliği yapan Türkiye’deki öncü teknoloji şirketlerinden biri oldu. Dünyada 40 ülkede 300’ü aşan müşterisine pazaryerlerini kurmaları için servis olarak yazılım (SaaS) hizmeti sunan unicorn girişim Mirakl’ın EMEA Bölgesi kapsamında iş ortakları arasına giren Felece, Türk şirketlerine ve işletmelere küresel rekabette yerlerini almaları için lisans ve danışmanlık hizmeti verecek. SAP’nin Müşteri Deneyimi (Customer Experience) alanında Türkiye’de en büyük iş ortağı olan Felece, Türkiye’nin en büyük SAP Müşteri Deneyimi (Customer Experience) projesi, dünyada ise uçtan uca tüm SAP Customer Experience ürünlerinin kullanıldığı ilk projelerden biri olan Eczacıbaşı Yapı Ürünleri’nin Vitramax projesi ile yetkinliğini globale taşıdı.
“Türkiye’yi Avrupa’nın önde gelen pazarlarından biri haline getireceğiz”
Türkiye’de şirketlerin rekabette öne çıkmalarını kolaylaştıracaklarını söyleyen Felece Genel Müdürü Oğuz Kaya, “Dünya, teknolojik yenilikler ve artan dijitalleşme ile yeni bir ekonomik dönemden geçiyor. Mirakl platformu da ‘her şey, her zaman, her yerde’ anlayışıyla yeni bir çıta belirleyerek iş yapma şeklimizi değiştiriyor. SAP’nin müşteri deneyimi çözümlerinde Türkiye’deki en büyük iş ortağı olarak Mirakl ile yaptığımız bu iş birliği bizi hem gururlandırdı hem de heyecanlandırdı. Bu alanda Mirakl’ı da çözüm ailemize ekleyerek konumumuzu güçlendirmeyi hedefliyoruz. Bu tecrübemizi ve teknoloji uzmanlığımızı şimdi de Türk şirketlerinin pazaryerlerini açmaları, dünyaya açılmaları ve hedeflerine ulaşmaları için kullanacağız. Pazaryeri projelerini 3 ila 6 ay içinde özel bir altyapı gerekmeden, en hızlı şekilde tamamlıyoruz. Mirakl ile kendi pazaryerleri açmayı hedefleyen Türk şirketlerini rekabette güçlendirmeyi global pazarda daha kısa sürede iş hedeflerine ulaştırmayı amaçlıyoruz.” dedi.