Bir PVH Corp. [NYSE: PVH]şirketi olan Tommy Hilfiger, sürekli gelişen Roblox deneyimini sanal bir TOMMY PLAY mağazası açarak genişletmeye devam ediyor. Marka, Roblox topluluğundan sekiz dijital moda tasarımcısının Tommy X RobloxCreators koleksiyonunu yaratmasıyla Aralık 2021’de Roblox platformunda yerini aldı. İş birliği daha sonra Roblox topluluğu için sürekli içerik güncellemeleri içeren TOMMY PLAY ortamının Haziran 2022’de lanse edilmesiyle devam etti. Bu yeni adım, Tommy Hilfiger’ın küresel topluluğuna benzersiz marka deneyimleri sunma hedefine odaklanmaya devam ettiğini gösteriyor.
Tommy Hilfiger, “Roblox ile işbirliğimizin bir sonraki aşamasını duyurabildiğimiz için heyecanlıyız,” diyen Tommy Hilfiger şöyle devam etti: “Markamızın eğlenceli ve benzersiz yönlerini Roblox kullanıcılarıyla paylaşmak, dijital tüketiciyle etkileşim kurmanın yenilikçi bir yolunu temsil ediyor. Metaverse sınırsız olasılıklar sunuyor. Bu iş birliği de beraber yarattığımız seçeneklerden sadece biri.”
Fizik kurallarına meydan okumayı hedefleyen geniş TOMMY PLAY mağazası yükseklerde konumlanıyor. Marka mirasından esintilerle tasarlanan mağazada Bronx Hayvanat Bahçesinden ilham alan büyük taş hayvan heykelleri betimlenirken yerel sokak sanatçılarının etiketleriyle Bronx’un ikonik imajına göndermede bulunuluyor.
Mağaza, ikonik şişme ceketler, rüzgarlıklar, kapüşonlusweatshirtler, logolu balıkçı şapkası ve bel çantası gibi aksesuarlar içeren TOMMY JEANS Pop koleksiyonuna ev sahipliği yapıyor. Mağazada satış alanının yanı sıratopluluğun kendi etiketlerini oluşturmak ve sokak dansları yaratmak için bir sprey boyama alanı da yer alıyor. Roblox kullanıcıları partilere ev sahipliği yapabilmeleri için bir DJ kabini de içeren gizli bir alana girmeyi deneyebiliyor. Bunu başarabilen kullanıcılar hotdog şekilli sırt çantası ve artık bu haritanın ana karakteri olan tavuk gibi favorileri bulabiliyor.
Bu yeni genişleme aşamasında, Aralık 2021 lansmanında rol alan orijinal UGC içerik yaratıcılarından bazıları fütüristik mağazanın tasarlanmasına yardımcı oldu. Dijital mağazanın tasarlanma ve stok oluşturma sürecine bazı yeni içerik yaratıcılar da katıldı. Bu içerik yaratıcıların Roblox profilleri: @StrapCode, @MahaIo, @Blizzei, @missmudmaam, @Martin_Rblx2, @Polarcub_art ve @RynityRift.
Günlük kullanıcı sayısı 50 milyonu aşan Robloxile iş birliği, Tommy Hilfiger’ın dijital, oyun ve metaverse alanlarını keşfetmeye devam etmesini destekliyor. Oyun topluluğundan gelecek vadeden sekiz yükselen yeteneği kutlayan topluluk destekli bir girişim olan Team Tommy desürece katılıyor. Tommy Hilfiger’ın yeni ve yükselen yetenekleri teşvik etme mirasını sürdüren Team Tommy, yeni bir Geleceğin Yaratıcıları dalgasını güçlendirmeyi ve yaratıcıların oyun alanındaki benzersiz yeteneklerini savunmayı amaçlıyor.
Markanın dostları ve takipçileri #TommyHilfiger etiketini ve @TommyHilfiger hesabını alıntılayarak sosyal medya paylaşımlarına katılmaya davet ediliyor.