Bu yıl 25. kez düzenlenen dünyanın en büyük 5 turizm fuarı içinde yer alan Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı EMITT’e turizmdeki temel ihtiyaçlar için akıllı yazılım teknolojileri geliştiren Lapis, Havlumat ve otel çözümü olarak 3 global markasıyla katılan Senkron Yazılım, fuarın en çok ilgi gören stantlarından biri oldu.
İş süreçlerini kolaylaştıran, zaman ve paradan tasarrufu mümkün hale getiren yazılımların ve donanım sistemlerinin entegre şekilde kullanımı, turizm sektörünün en büyük yardımcısı haline geliyor. Bu yıl 25. kez düzenlenen ve dünyanın en büyük 5 turizm fuarı içinde yer alan Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı EMITT’e, turizmdeki temel ihtiyaçlar için akıllı yazılım ve teknolojileri geliştiren Lapis, Havlumat ve otellere sundukları yeni çözümleri ile birlikte 3 global markasıyla katıldıklarını söyleyen Senkron Yazılım CEO’su Erdal Özkan, sundukları ürün ve hizmetler ile temel olarak otellerde verimliliği artırarak tesis yönetimini daha kolay hale getirdiklerini belirtiyor.
Turizm Sektörüne Sunduğumuz Ürün Çeşitliliğini Artıracağız
Sürekli Ar-Ge yatırımları yaparak turizm sektörüne yönelik ürün ve hizmet çeşitliliğini artırmayı hedeflediklerini söyleyen Sekron Yazılım CEO’su Erdal Özkan, “EMITT, yurt içi müşterilerimize ürünlerimizdeki yenilikleri tanıttığımız tek ve bu açıdan da önemli etkinlikti.” ifadelerinde bulundu. Özkan “Fuara katıldığımız Lapis yazılımı ile otellerde yönetimsel süreçleri daha kolay hale getirerek, genel hizmet kalitesini artırmak mümkün hale geliyor. Otellere sağladığımız en büyük avantajlardan biri olan, “Para Kazandıran Havlu Takip Sistemi” olarak lanse ettiğimiz Havlumat ile aynı zamanda hijyenik bir hizmet sunuyoruz. Gereksiz havlu kullanımının önüne geçen Havlumat, havlu kayıplarını yüzde 100’e yakın oranda azaltabiliyor, böylelikle oteller açısından da büyük bir tasarruf sağlanmış oluyor. 2022 yılında turizm tesislerine özel yeni bir çözüm geliştirdik ve bunun lansmnını yapacağız. Turizm sektörü ve oteller bizim için en önemli pazarlardan biri.” açıklamasında bulundu.
Yurt İçinde Olduğu Gibi Yurt Dışında da Büyümeyi Hedefliyoruz
Erdal Özkan: “Turizm sektörüne yönelik geliştiğimiz ürünlerle, yurt içinde olduğu gibi, yurt dışında da daha geniş kitlelere ulaşma hedefimiz var. Bu dönemde daha çok Türkiye dışı pazarlarda, pazar payımızı artıracak aktivitelere zaman ayırıyoruz. Şu anda ihracat yaptığımız ve ürünlerimizi aktif kullanan ülke ve şehirleri İsviçre, Kosova, Sırbistan, Arnavutluk, Nijerya, Katar, Suudi Arabistan, Dubai, Abu Dhabi, Ürdün, Kuveyt, Tunus, Kazakistan ve Özbekistan olarak sıralayabilirim.” dedi.