Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, dijital dönüşüm inisiyatifi ve hizmette dönüşüm projesi “Her An Yanında” ile 4.CX Awards Turkey’de Büyük Düşünce Ödülü’nün sahibi oldu.
Nice Medya tarafından gerçekleştirilen 4.CX Awards Turkey’de B2B Müşteri Deneyimi Projeleri kategorisinde Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, “Her An Yanında” projesi ile Büyük Düşünce Ödülü’nü almaya hak kazandı.
Benzersiz bir hizmet deneyimi sunmayı stratejik bir öncelik olarak konumlandırarak çalışmalarına yön verdiklerini belirten Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Kurulu Üyesi Serdar Güngör, ‘’Sodexo olarak tüm paydaşlarımıza ayrıcalıklı ve kişiselleştirmiş bir deneyim sunabilmek için çalışıyoruz. Bu yaklaşımla müşteri hizmetleri operasyon yapımızı paydaşlarımızın ihtiyaçlarına göre yeniden yapılandırdık. Çalışma saatlerimizi ve sesli yanıt sistemimizi bu doğrultuda güncelledik. Kanallarımızı sadeleştirerek bütünleşik bir hizmet sunmaya başladık. Ürün ve hizmetlerimizi cep telefonlarından ulaşılabilir kılmayı başardık, öte yandan sunduğumuz kesintisiz ve online çözümlerimiz ile kullanıcılarımızın ve üye iş yerlerimizin de ‘Her An Yanında’ olduğumuzu hissettirdik.” dedi.
4.CX Awards Turkey Büyük Düşünce Ödülü ile müşteri hizmetleri ve deneyimi konusunda bu yıl aldığı ödüllere bir yenisini daha ekleyen Sodexo; marka deneyimini bütünleşik ve esnek bir yapıya taşırken, paydaşları ile arasındaki bağı daha da güçlendirecek dijital yetkinlikler geliştiriyor.