Bosch Termoteknoloji, dijitaldeki en başarılı firmaları ödüllendiren Brandverse Awards’ta, ‘Veri Analitiği’ ve ‘Markalı Oyun Deneyimi’ kategorilerinde iki ödüle layık görüldü.
İklimlendirme sektörünün öncü ve lider firmalarından Bosch Termoteknoloji, Marketing Türkiye ve Boom Sonar iş birliğiyle 6 yıldır düzenlenen ve bu yıl ilk kez dijital mecralarda en başarılı marka ve projelerin de değerlendirildiği Brandverse Awards’ta iki ödül kazanmanın mutluluğunu yaşadı.
Bosch Termoteknoloji, ‘Veri Analitiği Ödülleri’nde markaların 1 Nisan 2021-1 Nisan 2022 dönemindeki medya performanslarını istatistiksel olarak ölçen Sosyal Medya Marka Endeksi Social Brands sonuçlarına göre, ‘İklimlendirme’ kategorisinde ödüle değer bulundu. Çocuklara enerji tasarrufu bilincini aşılayan ‘Tasarruf Candır’ projesi ise ‘Markalı Oyun Deneyimi’ kategorisinde jüri tarafından ödüle layık görüldü.
‘Dijital marka’ olma yolunda kararlı adımlar…
‘Önce müşteri’ yaklaşımı doğrultusunda, müşterileriyle geleneksel ve dijital tüm mecralarda karşılaşarak onlara fayda ve değer yaratmaya odaklanan Bosch Termoteknoloji, ‘dijital marka’ olma hedefine doğru kararlı adımlarla ilerliyor. Özenle yürütülen sosyal medya çalışmaları, yaratıcı içerikler, istikrarlı kampanya iletişimleri sayesinde müşterileriyle çift taraflı etkileşim imkanı yakalayan şirket, takipçileriyle anlamlı bir bağ kurarak her zaman onların yanında olduğunu vurguluyor.